2012. július 30., hétfő

Ez már a 100. ilyen...

Megint ,,megnyitomacsapot"-vers (ergo eszembe jut egy hangzatos sor, leírom, a többi meg jön magától), megint szabadulós bálványosdi, elég erős utalással a végén. Címe egyelőre nincs.



Félelemből fájdalom, fájdalomtól félelem.
Repüljön el, hagyjon itt, térden állva kérlelem.
Az út porába rajzol, gyötrő kínnal kever
mosolyába mérget, lába előtt hever
minden magamfajta, kiknek teher hátán,
mint leszakadt pajta, ő, az élő Sátán.
Pinceszagú múltja fénylő jelent böfög.
S tovább vezet útja, minek mentén jövök
vele szembe én, az egyik jövőképe,
a pirosbetűs ünnep, a siker jövőhétje.
Bennem búvó ördög, rajongásom tárgya.
Nem akarom látni, hogy csak bűz és trágya.
El akarom hinni, leszek jobbik része,
de a latrinában landolok, ha vége.





5 megjegyzés:

  1. Helló!
    Régen nem írtam, szégyenlem is magam, de biztosíthatlak, hogy minden verset ill. monológot (/egypercest?) elolvastam, és mind nagyon tetszett. :)
    Amúgy nem tudom, miért, de a hátán szónál valamiért úgy éreztem, hogy a Sátán lesz a rímpárja, és lám :)

    Egyébként képzeld, admin lettem a Lumos Továbbvilág oldalán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, tudod, hogy én nem várok el semmit. A monológhoz pedig nem ragaszkodtam volna. Sőt, jobban örültem volna, ha senki sem látja :D (vicces lehetett úgy olvasni, hogy semmit nem értettél belőle jószerével :D)
      eyébként nagyon köszönöm, hogy írtál, de kérlek, továbbra se tekintsd kötelességednek se az olvasást, se az írást, mert tényleg nem az. Az adminsághoz pedig nagyon-nagyon gratulálok, ha valaki, akkor te mindenképpen megérdemelted :)

      Törlés
    2. Nem is azért járok ide, hanem mert jó kis kikapcsolódás. :)
      Hát igen, kicsit az volt, de tetszett is. :)
      :) :)
      Nagyon köszönöm! Teljes harci készültségben várok a munkára, de mióta admin lettem, nem is akarnak tölteni, tegnap óta összesen két sztorit töltöttek, azt viszont mind én engedélyeztem. Leírhatatlan érzés odapötyögni az elfogadó levél végére, hogy "moderálta: iuwan"

      Törlés
    3. hű, kézelem :) egy időben én is álmodoztam róla :D hogy választottak ki egyébként?

      Törlés
  2. Hát, pontosan nem tudom, de egyszer csak érkezett egy e-mail, hogy szükség lenne új adminokra, és hogy a csapat arra gondolt, esetleg elvállalnék egy ilyen feladatot. :D
    A többi meg már történelem :D
    Úgyhogy azóta moderálás nélkül mennek fel a sztorijaim :) (És alig várom, hogy moderáljak valamit Tőled ;) )

    VálaszTörlés