2013. október 28., hétfő

"Egy késő üzenet, egy megkéselt levél"

Egy darabig jó kifogás volt a nemblogolásra a scanner hiánya. Aztán be kellett látnom, hogy itthonról még elég hosszú ideig nem tudok majd rendesen scannelni. Apukám elvitte a nyomtatót is. Ahogy szép lassan az összes kis apróságát, ahogy csendes kapkodással még a tanév kezdete előtt elhagyta a lakásunkat. Valószínűleg végleg. De akkor erősnek éreztem magam. Csendben vettem tudomásul. Először azt hittem, valami hülye vicc, aztán rájöttem, hogy nem, teljesen komoly. Sokkot kaptam, pedig éreztem. Benne volt a levegőben. Minden szívfájdítóan olyan volt, mint 2 hete pénteken. Amikor megtudtam, hogy elkéstem. Elkéstem ezzel az amúgy sem biztosan bejöttös vallomással. Hiszen már csináltam ilyet, mint az közismert. Az is remekül összejött. Két nappal előtte írtam magyarórán 3 különböző, táskámban kóborló papírra felfirkálva. Olyan az egész, mint a Börtön ablakában c. kulttábortüzes dalban. A tábortűz is ő, amúgy. Meg minden MÁS.

ValloMÁS


Érzem az illatod.
Tudod,
ez már rossz.
De kérlek, ne átkozz!
Te akartad.
Felkavartad
könnytisztakék állóvizem,
hiszen
fájt az átlátszó, híg semmi
s neked ennyi
pont elég volt.
Ott benn még szólt
más, s ezért lett,
hogy megszerettelek téged.

És lenne itt valami.
Kérlek, próbáld meghallani!
Tudod, tőled régen féltem.
De most minden részem
egészen,
minden egyes ölelésben
megköszöni neked,
hogy ilyen jól mehet
ez az egész,
s így nem nehéz
kívül-belül ez a sok szar.
Ám barátot ölel a kar.
És ez zavar. Kit nem zavar?
Ki lesz az, ki többet akar?

Szívem! (Szívem?!?!)
Én azt hiszem,
rohadtul nem így terveztem.
Felgyűlt a sok izé bennem,
s nem látok mást.
Sem látomást,
sem vak álmot...
M'ért nem vagyok, csak barátod?!
Na, látod?
Nem látod?
Vagy csak nem érted?
Hát nézd meg!
Nézd meg ezt a lányt! Buta és kicsi.
Nézd meg ezt a lányt...

Jinx-kapitány felszerelése. 
A Kendő, a Bringáskesztyű, és a Szerencsenyaklánc.
Megnyomott névelőkkel.


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Emlékszel még rám? Ezer éve nem beszéltünk, iuwan vagyok (írtam Lumosról is). *reménykedik, hátha* Ha esetleg emlékszel, e-mailben vagy valahol tudunk beszélni? :)

    Szóval, elég régóta nem jártam már erre, de ez a kedvencem az újabb versek közül.Kifejező, megfogó, és egyszerűen csak... átérzem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hé, én ide válaszoltam az előbb!!
      szóval:
      hogy felejtettelek volna el, te?! És tényleg, nagyon rég hallottam rólad. De közben válaszoltam a mailedre (bocsánat, hogy csak most, de apukámnál voltam, ahol csak telóról érem el a netet). Kíváncsi vagyok, mi van veled.

      Amúgy hogyhogy pont ez? Úgy értem, ebben semmi nincs, ami egy versbe legalább illendőségből kéne. Szabályos rímek, sorszerkezet, ritmus, költői képek, stb. Csak leírtam, ami eszembe jutott és...és ennyi. Csak az, ami bennem volt :)

      Törlés