2012. március 22., csütörtök

Seggencsókolt a múzsa

Már épp ideje volt. Legalább egy hónapja nem sikerült összehoznom egy épkézláb verset. Aztán tegnap éjszaka (mikor máskor...) kibukott belőlem két sor, onnantól kezdve a többi már jött magától és tíz röpke perc alatt készen is állt a hét versszak. Talán első versem, amit sikerült egy kicsit (ha nem is szándékosan) sorok közé rejtett értelemmel megtöltenem. Kár, hogy csak én értem.

Fáj


Fáj a hangod, s fáj ha nincsen
remény rá, hogy megérintsen,
ringasson, vagy szíven szúrjon,
hogy az idő mégse múljon.

Fáj a hajad öszes tincse,
beletúrnék, hátha nincs se
baj többé se csalfa álom,
s csak te vagy a valóságom.

Fáj a szemed, mint kék tenger,
s belesuttogom, hogy "nyelj el,
ne nézzen rám senki többé,
hisz nem vagyok, csak az övé."

Fáj a szád, ahogy vonala
azt formálja: "mi volna ha..?"
Bólintanék, de csak állok.
Itt vagy, rád mégsem találok.

Fáj a szíved, ahogy lassan
üktet benne az a dallam,
amit tán nem nekem szántak
fenn az égben fehér árnyak.

Fáj az illat, amit érzek,
szívemen át könnyet vérzek.
Siratom a bárcsakokat,
mit mások oly sokat mondtak.

Fáj a lényed, pedig minden
jól alakult, olyan szépen
megvan mindaz, mire vágytam,
de tudom, rossz buszra szálltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése