2013. január 23., szerda

Ezért érdemes rendetrakni

Igazából most sem blogolnom kéne, hanem pakolni. Dehát... Mindenesetre nem először születik vers egy ilyen műveletből. Pontosabban ez a vers nem most íródott, de pár perccel ezelőtt találtm rá a CD-im re3ndezgetése közben. Kezembe került ugyanis egy régi jegyzetfüzet, amit kifejezetten dalszövegírásra kaptam a barátnőmtől. Nemrég olvastam vissza a verseimet abból az időből és felállt a szőr a hátamon, hogy hogy lehettem képes ilyen rettenetes dolgokat elkövetni. Eben a füzetben is találtam pár borzalmat. Ezt észre sem veszem, ha nem olyan görcsös az írásom, hogy átüssön a papír túloldalára, merthogy ezt valamiért nem a kézenfekvő oldalra írtam. Igazából semmi új, egy emlék a bálvány-korszak elejéről, amatőr rímekkel és felszínes témával. Hogy miért tetszett meg mégis? Mert mindta akkori énem tisztán látta volna a fél ével azutáni érzéseimet...

Sosem voltál több

Csak egy mosoly voltál
a júliusi fényben,
mikor hozzám szóltál,
pedig sosem kértem.
Olyan könnyen jöttél,
hogy már szinte bántott.
Aztán el is tűntél.
Tán senki sem látott.
Csak egy csillag voltál
a felhőtlen égen.
Mondd, miért nem tudtál
kikerülni szépen?
Hogy hazudtál nekem..!
Mégis őrzöm hitem:
szétrepeszted fejem,
de síromig viszem.
Csak egy korty víz voltál
a sivatag mélyén.
Vagy talán egy bogár
a szélvédő szélén.
Megtanultam tőled,
mily szánalmas vagyok:
hogy pár korty belőled
és beléd is halok.
Ki vagy te, és miért
nem sétáltál tovább?
Mondd csak, téged ki ért,
tudja jöttöd okát?
Te mosoly, te csillag,
a semmiből itt vagy.
te korty víz, Senki vagy
ki egyszercsak itthagy.
Gyáva! Gyere vissza!
Hazudj még, hogy tiszta
lélekkel távozhass,
aztán elkárhozhass!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése