2013. január 7., hétfő

Utálom az ölelkező rímet

de a sima kereszt-,bokor-,páros(na azt már tényleg nagyon)rímet meg már rettenetesen unom. Még régen, valamikor novenmer végén magamra parancsoltam, hogy ujjgyakorlat gyanánt írjak ölelkező rímes verset. Kínkeservesen megszültem másfél világmegváltó versszakot, aztán hagytam a francba. Ám ma, amikor hosszú idő után megint kinyitottam a verses füzetemet, hogy egy újabb izét írjak Holnemvoltról, megtaláltam. El is felerdkeztem róla, hogy valaha ilyen marhaságnak álltam neki. Saját bolondságomon felbuzdulva villámgyorsan (kb öt perc, amíg a magyartanár feleltetett) befejeztem. Bár a lezárásra nem vagyok büszke.

Párbeszélgetős

- Nem fázol, te lány?
- Halálra fagyok.
- Enyhítsem bajod?
- Hívtalak talán?
- Miért, zavarok?
- Békénhagyhatnál.
- Ugyan, maradj már,
hisz nem harapok.
- Nem, de a szád nagy.
- M'ért? A tiéd nem?
- Őszintén? Kétlem.
- Ja, amúgy szép vagy.
- Szállj már le rólam!
- Csak kedveskedek.
- Figyelj! Ezt neked!
- Hé, rosszat mondtam?
- A baj, hogy beszélsz.
- Akkor befogjam?
- Igen, ezt mondtam.
- Most tényleg elmész?
- Utánam ne jöjj!
- Te is örülnél.
- Mi? Megőrültél?
- Na, elég ebből!
- Hé! Maradj ülve!
- Menni akarok!
- Fiúk...Vadbarmok!
- Elmenekülsz? Ne!
- Jó, most az egyszer.
- Tessék? Komolyan?
- Ja, ahogy mondtam.
- Mégjobban tetszel.
- Hát...szóval...tudod,
te sem, vagy rossz arc.
- Nocsak! Mit mondasz?
...S utánafutott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése