2013. november 25., hétfő

Kísér(t)ő

Eddig egyetlen egyszer csináltam olyat, hogy csak egy rajzot tettem fel, mert egyszerűen nem találtam szavakat az érzés mellé. Hát, most lettek ugyan szavak is, de mégiscsak a rajzon van a hangsúly. A rajzon, amit még pénteken kezdtem firkálgatni a suli aulájában ülve egy padon, azon gondolkozva, hogy milyen mélységesen nyomott is lesz az a nap. De a Sors ismét nyelvet öltött rám. Már csak azért is, mert éppen annak a személynek a hiánya tehet az aznapi végül hihetetlenül klassz hangulatomról, aki miatt utoljára leültem egy érzésből rajzolni. Valahogy perverzen jó érzéssel töltött el, amikor észrevettem, hogy szétkentem a grafitot az öklöm belső felével, hogy az orrom is csupa szürke lett, hogy annyira belemerültem, hogy elsikkadtak a percek közben. Régen rajzoltam már és nagyon jól esett. Mintha nonverbálisan nyújtanék nyelvet a magyarterem melletti tabló (egyszer úgyis...egy alvó éjszakán...mi lesz, ha mégis megteszem?) szemmagasságba eső képének (amit amúgy akárhányszor elhaladok mellette, nem mulasztok el megtenni). Annak a képnek, amelyiknek ezeregyszer lefeleltem a Vörös Rébékből.


Eredetileg ez áll alatta: take the brush. kill my breakness.

Mellette meg két nyúlfarkinyi vers. Mostanság rá vagyok kapva az átdolgozásokra. Ez pl a Kispál Nagyvárosi románc c. számának általam oly sokat kántált utolsó sorának egy újraértelmezése. És a Nagylány kivételesen nem én vagyok, noha állítólag nem vagyok olyan kicsi, mint hiszem. Nem igaz? De hiába, ez csak a 11.b. Illetve pontosítok, 15. b, a félreértések elkerülése végett! De mindegy. Minden mindegy. És jó lesz az úgy...

A nagyvárosi Nagylány megcsalása


Szeress nyugodtan, majd nem figyelek oda.
Tudom, mit tudok, hisz nem vagyok ostoba.
Szeress nyugodtan, ha nem figyelek oda.
Nem hittem volna, hogy a szíved ekkora.
Szeress nyugodtan, ha nem figyelnek oda,
és ajkad csókját majd ez a Rém lelopja.
Szeress titokban és én viszontszeretlek,
de bármit érzünk, kimondva nem lehetnek.
Szeress titokban, így nem fogunk hazudni.
Téged szeretlek, ne tudja meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése