2012. október 8., hétfő

Egy újabb félálmatlan éjszaka termése

Talán emlékeztek arra a játékra, amikor pár ember körbeült, mindenki fogott egy papírt és ráírt valamit, ami a Ki? kérdésre válaszolt. Aztán továbbadta a mellette ülőnek, s ő megkapta a másik szomszédjáét. Erre a Kivel? kérdésre válaszoló dolgot írt, majd ezt is továbbadta. És így tovább, még pár kérdésen keresztül. Erre épül a versem, amit olyan fél egy körül pötyöghettem bele a telefonomba.

Ki, kivel, mikor, hol, hogyan, mint, miért?


Aki akkor régen voltam:
névtelen láncszem a sorban
Akivel mindent együtt láttam,
érte titokban fibrilláltam.
Amikor az utcalámpa
villant, majd kialudt lángja.
Ahol nem járt a madár se,
nem hittem, hogy arra jársz te.
Ahogy én se, te sem féltél,
direkt a sarkamra léptél.
Bocsánatot fújtál a arcomba,
aztán a cigidbe szívtál újra.
Mert érezted, hogy másé lettél,
s ezért ott magaddá tettél.

Saját, saját, saját. Ez persze látszik. Bár eredetiben
egy kissé jobban mutat. Ott fekete fény jön egy kiégett égőből.
Mindegy, így még értelme is van a rajznak..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése