2012. október 4., csütörtök

Focizás közben+magyarórán a pad alatt

Vers, ismét a pad alól. Hogy miről is? Nekem egy kihasznált, teherbe ejtett lány története kerekedett ki belőle. Nem tudom, ki kit hall bele... Ja, és bocsi a rajz miatt nem találtam jobbat. De ha már elrejtés...

Várlak


Várlak a nyárban.
Hófehér árnyam
fekete fényben
örökké ébren,
tiszta, s esendő
selyemzsebkendő.
Van, hogy törölközz
bele és öltözz
sötétfehérnek.
Elrejtenélek...

Várlak az őszben.
Mindet legyőztem,
titokban, csendben.
Gyilkossá lettem,
hogy figyelj végre
rám, és fesd kékre
mélyvörös vérem.
Légy te a rémem!
megóvlak téged.
Elrejtenélek...

Várlak a télben.
Tizenhat évem
negyedszáz láncban.
Elfagyott lábam
pecsét a hóba.
Fekete róka
vagy a sötétben,
s didergő fényem
megriaszt végleg.
Elrejtenélek...

Várlak tavasszal.
Vigyél magaddal
fehérre rontva!
Rám üt az óra.
Vörös vízesés,
soknak túl kevés
két lélek bennem:
Elítéltettem.
Most hova legyek?
Elrejtettelek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése