2014. február 13., csütörtök

Esett az eső

Napok óta úgy érzem, mintha átaludtam volna egy évet és 2013 április lenne. És nem változott volna senki, nem íródott volna meg az a levél, nem tört volna össze semmi. Fényes bizonyítéka ez a kijelentésnek, hogy semmi sem végleges. Csak május 17. Megint arról írtam, miközben kedden a Bájolót üvöltöttem a szerencsétlen járókelők arcába. Boldog vagyok, szeretek, remélek.
A rajzot angolon és irodalmon csináltam. Kicsit elcseszeődött a tabos fotószerkesztők miatt :/

Májusi eső


Megered
a zúgó zápor.
Nevetek.
Szívemben százszor
szebben hull
májusi eső.
Bennem dúl,
még úgyis eljő.

Eljő majd,
s bár egy év eltelt,
előhajt
száz belémtermett
régi rossz
és káros vágyat,
s rám gyilkos
ks álom bár majd.

Eső lesz,
mint akkor esett,
s elővesz,
az, miről letett
már a szív
százezeregyszer,
s táncba hív,
hogy benne vessz el.

Mostvárom
a vihart nézve
hogy álmom,
bár visszatért, de
igazzá
váljon végre, s ne
siratná
az ég szeme se.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése