2014. május 11., vasárnap

Már megint-még mindig, avagy unom magam

Valami furcsa bizsergés futkos föl-alá bennem, mióta kimentem a kedvenc, szakadó májusi esőmbe. Megint mintha időtlen lennék. Csak ülök az ágyamon, rajtam megint egy Sosemvolt-pulóver. A harmadik, amit hazahúrcolok. Szegény srác...még ha most ő traktálta is rám. És én megint azt hittem vége, de nem. Vagyis...nemtudom. Mostanában nem tudom. Talán már nem is akarom tudni. Igazából ezt az egész érzéstömeget nem lehet leírni. Csak Szabó Balázs tudja. A Megmozdultam c. száma ihlette a saját próbálkozásomat az önkifejezésre.

Mozdulatok


Húzok magamon párat,
Hátha
Egyenes lesz a hátam,
S látom
Az ökröt inni magában,
aztán
tűzre dobok zöld ágat,
S szállhat
A füstje a magasba.
S számat
a hiány beharapja.

Ököl csúszik a zsebbe
halkan,
Túl nagy kabátom libben
rajtam.
Többé a vérben nincsen
ér sem.
Úgy mar a régi sebbe
a láng.
Szememben látja maga
magát.
Földeket szór magra.

Nincsen többé már szó a
szájban,
csak én a te ruhádban
vagyok
a Senki, árnyék hátam.
Nagyobb
lennék ne tégy le rólam,
jól van.
Ha így nem megy az érzés,
én is
seb leszek akkor mégis.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése