2013. június 9., vasárnap

A 130-as busz jótékony (?) hatásai

Régen írtam, s ezt is csak lóhalálában gépelem be, de hát valamit muszáj. Kissé felgyűlek a versek (bár napról napra egyre szarabbak, tucatabbak és értelmetlenebbek. Komolyan jobb verseket írtam egy éve a nagy-nagy rajongásban :D). A lényeg az, hogy ezt a teljesen értelmetlen művet a 130-as busz szülte (talán azért ilyen kis halmozottan fogyatékos, töb sebből vérző torzszülött). A rajz már itthon készült a 100. bejegyzésemben találhtó S mintájára. Olyan sok szép szó kezdődik m-mel...


Szeretem.
Engem nem szeret. Nem!
Elrejtem,
keresem, megfejtem...
Felejtem...

Mennyi M.!
Mind mondja, mondja: nem,
mint nem megy
lennem a mindened.
Istenem...

Egy helyen
teremtem, s temetem:
fejemben.
Nem, nem, nem, nem merem.
Átverem...

Lélegzem,
bár már nem létezem.
Félelem,
s vágyból lett lételem...
Ég velem!


2 megjegyzés:

  1. Mennyi M! Szerintem sok fantázia van benne, nagyon hangulatos! :) Tetszik! :D

    VálaszTörlés