2013. június 10., hétfő

Szavak nélkül

Tegnapelőtt éjszaka hazafelé sétáltamban elkapott valami hangulat, ami már legalább egy éve nem volt az enyém. Közrejátszott persze az idő nyárias volta, a fények, a szagok és az a melankólikus érzésegyveleg, ami már hetek óta fészkel és költ a szívemben. És akkor a telefonom kiadta A kutya vacsorája Egymagának vetett háttal című számát. Tudtam, hogy vannak szentimentális pillanataim, de azt nem gondoltam volna, hogy ENNYIRE szentimentálisak is... Olyan tapinthatóan magamat éreztem abban a számban, hogy valami eltört bennem, s mikor a kapuba érve (ahol minden péntek éjszaka egy semmit mondó puszival válunk csak el) meghallottam a Magam adom (Quimby legismertebbek egyike) első akkordjait, elbőgtem magam, s perceken keresztül ültem ott a téglafal tövében. Ebből születhetne valami igazán érzelmes vers is, de nekem csak egy rajzra futotta. Minden, amit érzek, ott van benne. A sulimatracok, a kalap, és mi, ahogy egymásnak vetett háttal bámuljuk a magányt. Mostanában csak ezt érzem...
 (kicsit megfotoshoppolva (elég bénán, ha már itt tartunk), de amúgy én rajzoltam)

6 megjegyzés:

  1. Hasonló lelkületű emberek vagyunk, ezt eddig is sejtettem,de most már biztos. Én is ugyanúgy kerülök hangulatokba, élek át ismerősszagok és fények miatt régi érzéseket, stb. Nagyon-nagyon-nagyon átérzem!
    A másikat is, azt hiszem... Remélem összejöttök. Nem tudom mondtad-e már neki, vagy lehetséges-e,hogy elmondd neki,de lehet,hogy megér egy próbát. Vagy volt már próba... ? Ne válaszolj ám, ha úgy gondolod, ez nagyon személyes dolog!
    A rajz egyébként meglepően érzelmes,sokat mondó... Én is éreztem már így, csak akkor úgy gondoltam ő a füst, én meg az árnyéka, úgy von engem maga után...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A füstös rész az stimmel, nem véletlenül fölötte van, csak pontosan akartam idézni a dalszöveget :D egyébként nem tudom mi lesz velem (velünk?). Itt a nyári szünet, úgyhogy ha akarok valamit, akkor azt most pénteken kell tudatosínom benne. De az istenért se merem...Mindegy. Egyébként bocsi, hogy rád (is) zúdítom mindezt, csak tudod, mindig egyszerűbb olyasvalakivel beszélni, aki tudom, hogy messze van. És persze köszönöm minden szavadat, nagyon jól esik a törődés :)

      Törlés
  2. Mindenki így van ezzel, mindkettővel... és tudom,hogy könnyebb mondani mint csinálni, pláne,hogy úgy pattogok,hogy én még sosem csináltam ilyet,de szerintem állj elé és közöld vele! De nyáron miért nem lehet? Messze lakna amúgy? Legrosszabb esetben szeptemberben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, vaszleg ez lesz. Ennek KELL lennie, különben valaki keresztbetesz nekem. Mégpedig nagyon csúnyán. Kérdés, hogy sikerül-e kettesben maradnom vele :(

      Törlés
  3. Próbáld meg, annyit megér!:)

    VálaszTörlés