2012. május 31., csütörtök

Én vagyok

Abszolúte félálomban írtam. Reggel csak annyira emlékeztem belőle, hogy valamikor az éjszaka közepén felkelte, írtam valamit, aztán visszaaludtam. Amikor megnéztem, egy kicsit ledöbbentem. Nem csak a tökéletes ritmustalanságon (ezt később megpróbáltam orvosolni), hanem a tartalmon (főleg azon) is. (Ja, egyébként a rajz, mint látszik, saját, bioszórai alkotás :D)

Én vagyok

 Én vagyok az a nyúl a kalapban,
Íz vagyok én keserű falatban.
Vagyok a rém, sötét éjszakában,
álommanó az álmatlan társam.


Derengek fényként puha sötétben,
kisgyermek vagyok mostohaméhben.
Feketelyukként elnyellek mohón.
Vesztes vagyok, de fenn a dobogón.

Vagyok a víz is, kéken örvénylő,
s oly mennydörgés, hogy nem kísér ménkő.
Örök rab vagyok, testemnek foglya,
le vagyok törve, mint a szfinx orra.

Vagyok egy csillag, fekete törpe,
angyal, mi rosszat lát a tükörbe.
Szócsöves vagyok, túrom a nyelvet,
jobb kezem adja, mit a bal elvett.

Nevem a Halál, dicsfény leng körül,
retteg ki meglát, táncosom örül.
Taigetosz mellett a halott gyermek,
hűséges kutya, s mégis kivernek.

Vagyok a rózsa, nem tövis nélkül,
s oly ház vagyok, mi magától épül.
Végül vagyok Hold, folyton változom,
s a Semmit, mi vagyok, érted áldozom.

2 megjegyzés:

  1. Örömmel láttam, hogy írtál (illetve tettél fel) új verset.
    Oké, furcsának fog hangzani, és egy idő után unalmas lesz, de tetszik. Sok mindent le tudok írni, de azt az érzést, ami átjárt olvasás közben, nem. Tudományom kifújt.
    Viszont itt: "le vagyok törve, mint a szfinx orra." komolyan felnevettem, akár humornak szántad, akár nem. :D
    Hm, kíváncsian várom, meddig tudsz még fejlődni, mert lassan már a Holdon vagyunk, és nekem tériszonyom van :D (Ez persze téged ne tartson vissza!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne szivass :P.. én azt hittem, hogy te tényleg minden érzést le tudsz írni :D mindenesetre bóknak veszem, hogy ezt most nem sikerült. Egyébként nagyon köszi, hogy minig írsz nekem, tényleg nagyon-nagyon jól esik, ahogy az is, hogy kíséred lassan stagnálásba forduló fejlődési tendenciámat. Ez tényleg nagyon sikat jelent nekem :))

      Törlés