2013. május 27., hétfő

100!!!

Képzeljétek, kedves Samuk (Samu az általános köztudatban forgó neve a Képzeletbeli Barátnak, egy olyan figurának aki nem létezik (egy kitalált pasi pl., meg ilyesmik. Jelen esetben a kedves Nemlétező Olvasókat)), elérkeztünk a 100. bejegyzéshez. Ezúttal csak egy képet osztanék meg veletek. Tulajdonképpen ebből is lehetne verset írni:


Sajnos, nem túl olvasható. A lényeg, hogy csupa S-sel kezdődó szót írtam bele. Unatkoztam, na! Meg amúgy is tucatbölcsészművész, nem? Végülis kell a stílus, nem. hiszen MŰVÉSZ vagyok, vagy mi a franc. Najó, hagyjuk a sok baromságot. Csak annyit akartam még:

A blog indulása:

2012.02.01.

Azóta eltelt:

1 év, 3 hónap, 26 nap

Ennyi idő alatt:

3 követőt sikerült összeszednem

Összes megtekintés:

1144

Egy bejegyzésre:

11,44 megtekintés jut átlagosan

Legnézettebb bejegyzés:

Legtöbb kommentet:

a Cím nélkül c. bejegyzés kapta (ez így viccesen hangzik mondjuk)

A blogot a legtöbben:

Magyarországról tekintették meg, az összes megtekintés több, mint egyötöde trollvisitor által történt.
És ezt még a végtelenségig folytathatnám, de nem untatlak halálra titeket. Mindenesetre nagyon köszönöm mindenkinek, aki a blog fennállása óta legalább 5 perc figyelmet áldozott nekem.
Sziasztok! :)


4 megjegyzés:

  1. Gratulálok!:) Én is feliratkoznék,de nem találom hol van az a gomb, amivel fel lehet?:$ xD Ó, de messze vagyok én még ettől... :)
    Amúgy írj belőle kép-verset! Az egyik legszebb szó már benne van: sör! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, igen, nem véletlenül lett ilyen nagy betűvel írva (amúgy annyira nem szeretem, csak ugye a salkohol furán hangzott volna :D)
      Egyébként alul van, ha tényleg ilyen jellegű szándékaid lennének és nagyon-nagyon köszi továbbra is a kommenteket, meg a sok-sok figyelmet, amit tőled kapok! :)

      Törlés
  2. Köszi, most sikerült azt hiszem!:)

    VálaszTörlés