2012. szeptember 20., csütörtök

A láncok egyötöde...

Nyelvtanóra tegnapelőtt...Halál unalmas téma, halál unalmas feladat, halál unalmas...ja nem, a szavak, amikkel dolgoznunk kellett volna, nagyon érdekesek voltak. Írj egy-egy nemmondommegmilyenmertúgysemértenésenkicsakakiéppenezttanuljanyelvtamból mondatot a megadott szavakkal (aláhúzva)! Nem voltam feladottelejsítős hangulatban, főleg, hogy egészen más járt a fejemben. Az idő meg kellemesen ólmos volt. Ideális belesüppedős hangulat. Ötször két sor. Kishalálok.

Tiszta illatú, friss fehér abrosz:
ilyen a lelkem, hisz messze vagy most.

Barna a hajad, kék szemed selyem.
Beburkol, körbevesz: Gyilkos védelem...

Életed leplébe bevasalt redő
vagyok én. Nulla az eredő.

Nézed a testem végre elaludtam.
A vérem vörösborpecsét a hóban.

Megtapogat a halál részegsége.
Aztán torkon ragad. Belefojt a fénybe.

Egy kócos plüssmajom...nyilván saját...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése