2012. szeptember 2., vasárnap

Mónika reggele - A múzsa válaszol II.

Már alig vártam, hogy felrakhassam a sorozat következő darabját - más kérdés, hogy nem ismét egy Quimby dal egy szereplőjének gondolatait akartam megosztani veletek. De sajnos csak Mónika van papírra vetve, mostanában meg amúgy sem megy a verselés és az eddig nekem tetsző alkotásaimat is meggyűlöltem valamiért. Tán egy újabb korszakom hajnalán vagyok és képes leszek végre elengedni a bugyuta álmaimat. Ja, szép is lenne, én, az Elengedőbajnok...
Vicces amúgy, hogy egy olyan karaktert sikerült megtalálnom, akit csupán egy mondat erejéig említenek a Nem volt kulcsom című számukban. Talán a legtöbben észre sem veszik őt. Én érdekes módon még azelőtt felfigyeltem rá, hogy megtudtam volna Móniról, hogy kicsoda. De mindegy is, a lényeg, hogy itt a vers, ami egyébként harmatgyenge, de a novellánál, amit először írtam Mónikáról, nagyságrendekkel jobb.


Mennyi, mennyi apróság,
rólad mesél minden.
A kiterített hálózsák,
gyűrődés az ingen,
két pohár az asztalon.
Csillog még pár ujjnyi 
a tiedben, kiiszom.
Nem bírom bámulni.

Ködös kép és szalonspicc,
tárgytalan, furcsa tánc.
Beszélgetés, bárgyú vicc,
ahogy hagytál, úgy találsz.
Itt ülök az ablakban,
a macskakövet nézem.
hogy kopogna alattam...
Sétálnánk kéz a kézben.

Fejünk felett vén kandúr,
kinevetne a Hold.
Forró szívem meglangyul,
ami szép volt, csak volt.
Nem az fáj, hogy elmentél
az, hogy nem jössz többé.
Ha kicsit is szeretnél,
maradnál örökké.

picture from:wirelady.com

2 megjegyzés:

  1. Hű. Hű. Hű.
    Először is nem jutok szóhoz, másrészt pedig nem értek semmit, mert mindent (félre)értek. Ez valószínűleg az irodalomórák hiányának tudható be.
    Viszont, hogy elkerüljem az ömlengést, leírom, hogy tetszett, és elküldöm, mielőtt bibi lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. irodalom? ez csak zene :D és nagyon szépen köszönöm :D
      vicces, hogy pont akkor írtál, amikor frissítettem :)

      Törlés