2013. július 30., kedd

Nagyon bejött!

A barátnőméknél töltöttük az éjszakát. Mi, a négyesfogat. Ez lesz a 4. évünk, hogy ennyire jóban vagyunk. A negyedik táborunk együtt. A negyedik olyan táborunk együtt, amit azok a srácok szerveznek, akikkel az elmúlt tanévben minden pénteken találozhattunk mi, ketten az egyik barátnőmmel. Ez iszonyú klassz, meg ilyenek, de azért nem jöhet össze soha minden. Erről beszélgettünk egész éjszaka vele. Le sem feküdtem aludni. A 3 kávé bőven kiváltotta. Talán ezt a szart is a kávé váltotta ki. Egy darabig azt hittem, humoros neveket rejtegetni a sorok közé, hogy aztán az egész kép egy szerelmi csalódás által kiváltott részegséggé álljon össze. Aztán rájöttem, hogy nem. De azért felteszem :) Az első két versszak még egész vállalható, szerintem. A többihez inkább no commet -.-"

Kettőből nulla

(Kucinak)

Elsuhanó riadalmak...
Kalimpáló szíved szakad.
Ajtómra kalapált dalnak
válaszolok majd, hogy szabad.
És kiakasztom belőle
a semmi láncát, mi zárta.
S nappalimba menekülve
pálinkát öntök a szádba.
Nappali, nappali mindent
lát. Magadnak majd ez hazudd!
Egykor ami lánggal égett,
láppá lett, a tűz elaludt.
S e lápon most épp sírt kapál
magának két pöttöm alak.
Opálos szemükben halál,
valami lángtenger alatt.
Szép álom, mi? Felkeltelek.
Ezért kapálóztál, tudom.
Már mész, mikor közlöm veled:
Kettőből nulla, s búcsúzom.
Egy régi rajzom. A tavalyi táborban alkottam

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes (ezt már megszoktam Tőled) és a sorok igenis átadják az érzéseket! A nevek benne, már csak plussz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igazából csak az ötlet van benne. De írni vicces volt :D Meg talán a barátnőmnek is tatszik majd. Bár lehet, hogy nem mutatom meg neki :D

      Törlés