2013. december 14., szombat

Fél év

"Fél év hosszú idő..." kellene kezdődnie a posztnak, de nem! Már csak azért sem, mert ez a kijelentés egyszerűen hamis. Fél év semmi. Akkor két hónap pedig még időcsapdában is nevetséges időtartam. Ma évforduló van. Dicsőséges 14 fél évesés Brokenweek-hétfő 2 hónapos évfordulója. A napok, amikor rá kellett döbbennem, hogy nem éri meg szeretni, mert egy olyat, mint én, kizárólag barátként tudnak kezelni. Ez van. És most itt egy pulóver. Anyucipicifia-illatú. Asszem még mindig tudnám szeretni, de úgysem lehet. Nem mintha mást lehetne...,,mégis késő a dzsekid kérni, Csillagnéző."

Sosemvolt


Sosemvolt, s most mégis itt van.
Lustán pihen karjaimban
a szürkésbarna szellemem.
Fél év telt el e szellemben...

S most tiszta fej és tiszta szív.
Józanságom is hazahív.
Fájsz sincs már, csak kólamámor.
Szeretlek se szól a számból.

Nem vagyok már álmos, beteg,
csupán fázom. Fázom, s neked
mindig van egy pulóvered.
- Kell? - kérded. S én: - Hát, ha lehet...

És elfutok. Legyél boldog!
Támadnak az elégvoltok.
S Fogarasim sarkát évre
beleszédülök a képbe.

A füstszagú, esős képbe.
És nem tudom, mitől félve
állok én és az az áldott,
kit e bolond szív nem látott.

Egy perc volt? Két hónapnak tűnt,
mikor mással tovarepült.
Ürességet viszek haza.
Hangja fél év hideg szava.

Nos, ez egy régi rajz, de ő Sosemvolt, a
Fekete Pulcsi. Holnemvolt egy paródiájaként született
maga a rajz, amúgy. Igen, kb. fél éve.
Szegény, drágadrágadrága Csillagnéző :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése