2013. december 17., kedd

Kinemhúzottak

A karácsonyi húzás első meg nem valósulása után egy adag cetli maradt a tolltartómban, rajtuk 1-1 névvel. Aztán a másik oldalukra (hogy ne legyen feltűnő, hogy egy másik füzetbe firkálok órán) íródott ez meg. Egy versszak/cetli, úgyhogy a sorrendet utólag is alakíthattam. Végülis ennyi lett belőle. Nem nagy cucc, de nekem visszaad egy vekengős-függős-szenvedős hangulatot. A rajongás utolsó fázisa ez, azt hiszem...

Szóval

(MÁS)


Szóval, ennyi?
Eddig tudott izgi lenni
a tükörbohóc a falon,
s most én futok, ha akarom,
bár ő a szívével jól lát.
Allright!

Szóval, engem
áldozott föl és mi bennem
belőle maradt, én vagyok.
Én lettem ő is és halott,
ki szórta a tükörszóárt.
Allright!

Szóval, írtam?
Ő is jól tudja, hogy így van.
Hát a válasza hol marad?
Hogy bámultam a Holdakat...
Tudná, hogy hisztiztem: ,,Hozzád!"
Allright!

Szóval, Te lett,
a múzsám, ki most temettet,
de majd úgyis visszahúzza
hiány-feketelyuk újra,
s írok hozzá elég ódát.
Allright!

Szóval, mégsem?
Emlékszem, s feledést kértem.
Tudom. Tudom, itt van bennem,
mint a töltény a szívemben.
,,Jófej leszek", ő is próbált.
Allright!

Szóval, belém
állt a tű, mi mindig felém
hegyeződött. Hogy haldoklom,
s nem így élek. Hogy a gondom,
kitől kaptam, jól járt.
Allright!

Szóval, vége?
Nézem, nagyon szép, ez kéne.
Kéne, amit ír, mit játszik
Ha elfeledem, hiányzik.
S kérném a fél üveg kólát.
Allright!

Szóval, sötét
lé festi most a klub kövét:
kiborít a lénye megint.
És mondanám, hogy rálegyint
Szívem...Ennyi hazug órát...!
Allright!

Jobbat sajna nem találtam. Ez Klotild, én és a tükör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése