2013. december 15., vasárnap

Tabula rasa

Mit csinál az épeszű ember karácsony előtt egy héttel, amikor már nagyon az ajándékokkal kéne foglalkoznia? ÚÚÚÚÚÚGYVAN! Új Kis Fekete Könyvet magának. Ja, nem! Két ember van a barátnőim szerint, akiknek a tetteivel sosem lehet érvelni, ha a tézis tartalmazza az "átlag", illetve a "normális" kifejezések valamelyikét. Az egyik én vagyok. Na, de lényeg a lényeg, én egy világi nagy barom vagyok, úgyhogy ezt csináltam tegnap éjszaka, párhuzamosan anyukám ajándékával, fél szemmel Walking Deadet nézve. Az első vers pedig egy patakparti idegességlevezető futás szülötte. A rajz (ÚJRAJZ!!!! Szinte hihetetlen. Ennyit a "márpedig ÉN le nem ülök rajzolni"-fogadalmamról) pedig a vasárnapi nihilé. És persze az újdonság varázsa mindkettőt megáldotta.

Kezdődjön


Az új könyvem
tiszta lappal!
Ne túl könnyen,
hazugságtól híg szavakkal!

Ne egy játszma;
kártyaparti,
hiszen hátha
tétlen könnyebb hátrahagyni.

Szív az adu,
a hatalom,
s némaszavu
Szívem otthona a talon.

S ő, a Szív Ász,
másnak végzet,
nekem szívás.
Szív ász ez az egész élet...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése