2013. december 29., vasárnap

Séta

Ki mondta, hogy éjjel 2kor nem a blogolás a leglogikusbb tevékenység? Én. De hát k hallgat rám manapság, nem igaz..? Hallhatatlan vagyok. Az sem tűnik fel az embeereknek, ha ilyen-olyan üzeneteket küldözgetek nekik. Mindegy, ez most nem lényeges. Azért most jegyzek be, amúgy, mert mostanra készült el a rajzom ehhez a veshez. Még délután írtam, mikor épp a lasan szokásossá váló "egészségügyi sétámat" (értsd: idegbaj és őrület elleni, sétáljunkelolyanhelyekreamikrőltudjukhogyfájnifogodamenni-sétámat) tettem a nevezetes utcát róva és elgondolkodva ezeken a nagyon mély dolgokon...

Öv


Ez az utca tényleg öv.
Erre jársz egy délelött,
nem is érted, mit csinálsz,
s hol van az a kicsi ház,
amit annyit kerestél,
ablakain belestél,
S úgy bámultad kedvesed,
Kinéppen mást szeretett.

Nézd, itt fut a Vasút sor.
Ezt bámultad a múltkor,
s mondogattad eleget:
,,Ugranék, de nem lehet."
Vagy gyújtani, hátha majd
elfeejted házadat,
és azt, akit bent láttál.
Így gondolva nem jársz már.

Rajtam a sor (nézz meg jól!),
Kiért a szív még nem szól.
Bámulom a végeket.
Röhögök. Egy ékezet
és óv, nem öv az utca,
ahol a végét futja
mindaz, mi kedves nekem.
Ilyen ez a szerelem...

Zsákutcába előttem
forduló, de belőlem
nem zárja ki azt, ami
részemmé lett valami.
Trolim, a hetvenhetet,
s Egressym el nem veszed.
Öv utcádban vedd észre:
Mi nincs, nem lehet vége.


Megszenvedtem érte. 2 tabos fotószerkesztő
 progin ment keresztül, de legalább saját :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése