2014. június 7., szombat

A változatlanság kedvéért

Ezt még valamikor a hét elején kezdtem. Ugyanarra a személyre gondoltam közben, akire most, mialatt befejeztem. Mert már megint kezdődik minden előről. Mert m'ért ne? Végülis, nem szenvedtem még eleget miatta...á, dehogy! És mégis szeretem. Mint egy elveszett kisöccsöt, akit valahogy mégis bálványozok, mert megint megláttam benne azt, ami miatt megérdemli, hogy felnézzek rá és szeressem.

Altató a börtönőrhöz


Hunyd le szép szemeidet,
Nyaldosd csak sebeidet.
Tudom, hogy nem megy.
Majd én segítek.

Úgy teszek majd, minthogyna
nem lett volna kimondva
száz szitokszavad,
s megyek tilosba.

Ölembe húzom fejed,
hogy ott csendben elfeledd,
hogy mibél nem több
vagyok csak neked.

Megsimítom hajadat.
Kósza vágy, nem akarat
hajtja kezemet.
Add meg magadat!

Végül szádhoz érkezek
Ez már nem vágy, élvezet.
Félreálmodott
csók ez. Ég veled!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése