2014. június 15., vasárnap

Csobánka 2.0

Van, az a helyzet, amikor másfél évnyi szenvedésedet egy olyan ember nézi és hallgatja végig, aki pontosan ugyanazokat a dolgokat éli meg közben, amiket te. Az ember a legjobb barátnőd, akinek a vállára borulva nem tidod eldönteni, hogy mi a franc legyen, mikor rájöttök, hogy a több, mint egy éves, reménytelen szerelmeteket ugyanazzal a sráccal akartátok gyógyítani, majd mindkettenvisszaléptetek öntudatlanul is a másik miatt, hogy aztán mindkettőtök fejét telebeszéljék azzal, hogy esélyetek van nála és ugyanabban a percben ugyanannyira odalegyetek érte. Abban a percben, amikor a bátrabbik kettőtök közül rákérdez. Ennyi.

Nyögés a vége


Ezer sebből vérző talpam
durva pokrócba csavartam.
Vörös, s forró, mint a pokol,
olyan lett, bár nem akartam.

Kínzón fájt, de aztán lassan
Behegedt a sebes talpam.
Azt hittem, hogy ráálhatok,
de feltépni nem akartam.

Megfeszültem, tudtam, baj van.
Nem bírtam, hát elhasaltam.
Vér buggyant ki lábujjim közt.
Sikoltottam. Nem akartam.

S jöttél te és saját talpad
vérzett, te is becsavartad
a pokrócba, s bár már véres
volt, de látni nem akartad.

Neked is fájt, mégse hagytam,
vérző talpad kitakartam,
aztán vissza, s elhátráltam.
Mi fáj, látni nem akartam.

Rá ne lépjek, a magasban
Tartottam meg vérző talpam.
Nézted, m'ért csöpög vörösen.
S megláttad. Jaj, nem akartam!

S most már bárhogy dugdoshatom,
ketten reszketünk a havon,
S kettőnk lába ronggyá ázva
egy pokrócban. Nekm akarom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése