2014. augusztus 15., péntek

Folyó show

Nem szokásom másoknak verseket ajánlani, de ezt most igenis ajánlom, mégpedig Christinának, akinek a blogján találtam egy képet, ami elindította bennem ezt a verset. Aztán már nem volt visszaút. El kell engedni, mert át kell adnia a helyes...hm, saját magának.

Búcsú a Csillagnézőtől


Láttam magam égve
csillaggá olvadni.
Te vittél oda ki,
húztál a nagy égre.

Csendesen kenődtem,
folytam, mint a könnyek,
hátha így majd könnyebb
lesz neked belőlem.

Ragyogtam ezredik 
szemeként az égnek,
s szórtam méla évek
nagy, tompa terheit.

Közben, mint egy csorbult
türörszilánk képe,
szemed engem féltve
nézett. Majd elfordult.

Nyúlnál vissza, késő,
Szívem, ezt kell tennem,
így nem szeretsz engem.
Viszlát, Csillagnéző!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése