2014. augusztus 4., hétfő

Véletlenül

Kérdés: Ír-e az ember véletlenül verset? Válasz: ogen. Legalábbis énmezt teljesen véletlenül írtam két barátnőmnek tegnap éjszaka egy üzenetben. Úgy értem, nem akartam verset írni, de valahogy lett. Valami szándékosan bugyuta kis lelkesítő vacak. Kell az ilyen :)

Tiszapra induló


Kín futkos az arcomon,
elfogyott a samponom.
Bikinim is nagy nekem,
S emellé nincs naptejet.
Hát a szúnyorgiasztó?
Azt hittem, hogy iható
és eltűnt nagy belemben,
az altatott el engem.
Reggel kelek örlődve:
Semmi sincs a bőröndbe'
Jaj, segítség, mit kezdjek?
tiszta ruhák sincsenek,
fél óra és indulás,
ez az egész nagy bukás.
Na jó, mondom nevetve,
bármi szar megeshet, de
TiszaPé csak jó lehet.
Kuss legyen, rossz ómenek!


2 megjegyzés:

  1. Szerintem ír véletlenül és azok a legjobbak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, ha nem is a legjobbak, de biztos, hogy a legtöbb abból a pillanatból merített tartalommak rendelkezők :)

      Törlés