2014. szeptember 30., kedd

Betegen

Tegnap este betegség előtti álmom volt. Csak rohantam, azt se tudva, mikor vagyok ébren és mikor nem. Aztán nem tudtam visszaaludni, annyira fájt a torkom. Akkor írtam ezt. Valahogy ilyen hangulatú volt az egész álmom.

Évmúltán


Herceg, hát hiteddel hitemet hantoltad?!
S sírhattam százszor is szépszavú dalt rólad,
te csupán révedő szemeid kékjével
fejem, s dalom felett ködösen néztél el.

S most mégis itt állok, mosolyba dúdolva.
Azóta kelt másért új szárnyon új nóta,
de vörös illatú köpenyed a hangom
elnyelte, nem szabad, csak téged akarnom.

Hallgatok, mint a sír, amelybe hitemet
hiteden huzatva, haragvón vitetted.
Lám, most hogy elsírtam megtépett lelkemet,
s meg már nem rebbenek, pont most kellek neked.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése