2014. szeptember 18., csütörtök

Tanácstalanság

Jóég! Mit töltsek föl? Vamai motiválót kéne végre, de egyet sem találok momentán. Kb 5 vers vár feltöltésre, de valahogy elmarad a felrakásuk. Lusta vagyok.
Végül emellett döntöttem. Tegnap este írtam. Valszeg péntekdrukkom volt, mert nem bírtam elaludni.

Ezért


De csak mert épp járod a földi poklomat
és csak mert barátod lett minden gondolat
és csak mert te csaltál arcomba vért végre
és csak mert lesütöd szemed a kérdésre
és csak mert tudod, hogy hogyan kell játszani
és csak mert egyszerűbb lesz ezt is rádhagyni
és csak mert miattad már megint nem alszom
és csak mert nem tűröm, hogy Szívem eladjon
és csak mert belőled nem lesz olcsó bálvány
és csak mert ültem már egy csillag csóváján
és csak mert tudom, hogy a végén fájni fog
és csak mert kérdezni akarok, rád írok
s végül nem akarlak, s foglak letagadni,
na, ezért nem lehetsz versemben Valaki.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése