2014. szeptember 7., vasárnap

Elmélkedés

Elgondolkodtam magamon. Hogy mennyire szeretek szomorkás, szerelmes verseket írni. Ehhez persze nem ártana valaki, akihez írhatom. Én meg elkényelmesedtem, s legyártva magamnak a Holnemvolt szerű kis karaktereimet, hozzájuk írom a langymeleg, unaloműzésre éppcsak alkalmas versecskéimet, mert nincs jobb dolgom. De hol van már az igazi, esős, tábortüzes Csillagnézőm, s a Szőke Hercegem, akiről az éjszaka írt verset reggel visszaolvasva majdnem könnyesre borzongtam magam, mert valamit elkaptam vele kapcsolatban?

Ima temetésre


Még egy imát mondj el velem,
s nem perdül több rím nyelvemen,
ígérem.

Hisz hűtlen lettek a szavak.
Azt várják, hogy eladjanak
igémben.

Hűtlen lettél te is hozzám,
akartam, de feléd most már
Nem lépek.

Csillagnéző, Szőke Herceg...
Mind csak emberbőrre festett
eszmények.

De ha elhagysz, ha elhagytok,
én minden rímet elhajtok
rólatok.

Így se dalom, se reményem.
Még egy imát velem, értem
mondjatok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése