2014. szeptember 2., kedd

Parancsszóra

Írnom kéne egy verset, gondoltam magamban. És írtam. Főszerepben a főszereplőm, Zsuzsi. Mármint annak a darbnak a főszereplője, amit mostanság versek helyettírogatok és nagyon élvezem, mert...mert kiélem magam benne.

Zsuzsi panasza


Hol sötét köd volt fejem,
rosszkor voltam rossz helyen.
Komédiát várt a nép,
hol borúsra vált a kép,
s én csak állok, semmi bánt.
Látom már minden hibád,
Emil, mind elrontottad,
mit lehet, s tovavontat
a szálam, mit beszőttél,
utat nyitok, előzzél.
Ebből hepiend nem lesz.
Legalább te kegyelmezz!

Én csak állok, nincs harag,
ki akar, majd ittmarad,
te elmész, mert menned kell,
csak a szálam engedd el!
Így is árván állok már
színpad széli ároknál,
itt várom a végeket,
míg szebbeket képzelek.
Íróm bár meg kötöznék!
Felmordul a közönség.
Ebből hepiend nem lesz.
Legalább te kegyelmezz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése