2014. október 12., vasárnap

Emlék

Mit csináljon az ember, ha másnap 40 irodalom dolgozatot ír? Fejezze be a darabját (mondom BEFEJEZTE A DARBJÁT!!!! Történelmi pillanat (felülmúlja azt a tényt is, hogy életemben először szavaztam :D ), pezsgő, meg minden. Más kérdés, hogy még átnézetem pár emberrel, hogy kiszedjem azokat a részeket, amik nagyon valós emberekre utalnak, illetve amik gázak :D ), jusson eszébe egy leírt beszélgetésről egy több, mint fél éves emlék és írjon belőle egy újabb rém középszerű és egocentrikus verset (jólvanna, öt perc alatt írtam meg kb. Jobbra nem volt időm)! Ez az én receptem az irodalom ötösre.

Alpe D'Huez


Dühös voltam. Sedre gyermek.
Haragos, mert nem szerettek,
dacos mert azt hittem, hogy vagy
megkaplak, vagy elvesztelek.

Messzi bércek viharában
síléceken vitt a lábam.
Csúsztam én, de nem engedtem
abból, amit kitaláltam.

Játszottunk, de én elhittem,
ha rám néztél, végre minden
úgy van, ahogy elképzeltem.
Ez álmom is felég bennem.

Most könny helyett egy emlékem
maradt csupán: fenn a bércen
hószikrákat túlragyogó
arany borostád a fényben.


2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik. És gratulálok Emilhez! :)
    (Amúgy mi ez a hirtelen "életemben először elmegyek szavazni -hullám? Nem először olvasom ma....)

    VálaszTörlés
  2. hát, ez a korosztályunk :D
    És köszönöm :)

    VálaszTörlés