2014. október 7., kedd

Rózsaszín

Talán mert napok óta nem bírok a rekedt suttogáson túlmutató hangotat abszolválni, talán mert máshol (is) veszítettem el a hangom, napok óta szavakról , megszólalástalanságról próbálok - főleg unalmamban - írni, de nemigen megy. Ez a nagyüzemi verskibocsátás nem az én műfajom.
Aztán a megnémulásról eszembe jutott Tavaly. Csütörtök lehetett, október 17. talán. Stresszben voltam és sokkban. Elment a hangom, amkor a legnagyobb szükség lett volna rá. Aztán jött a hír: a srácnak, akiért odáig voltam, barátnője lett. De csak jóbőven október után volt időm bőgni miatta. Jézusom, de hülye voltam már akkor is! És a java csak utána jött. Most már csak röhögök az egészen. Mert megtehetem. Akkor kb hetente megnéztem a Pink Floyd féle The Wallt. Az ugyanis a kedvenc filme. Úgyhogy az egész akkori hangulatomba beleivódott. De ez az összefüggés csak azután esett le miután a megírása után egy pár órával visszaolvastam.

Az októberi fal

A Semmi magam vagyok.
Hiába az anyagok
fala még a fejemben,
ha a néma csend lettem.

Kezeimet imára
kulcsolnám, de hiába.
Se dalom, se istenem;
némaságom sincs nekem.

S dúlhat bennem akarat -
repedezett körmökkel
kaparom csak a falat -

üresembe karomat
belenyújtva maradok
körmöm alatt vakolat.




3 megjegyzés:

  1. A verscím automatikusan a backstage felőli 'Ne felejts, szellem' feliratot idézi bennem, bár nem szó szerint ez volt, de a lényeg ez. És ott van alatta: "Sosem feledlek". Erre tisztán emlékszem. :) Úgy tűnik te sem feledsz soha. :) De jó olvasni, noha kicsit kesernyés is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt amúgy ki írta oda? És miért tud róla mindenki :D

      Törlés
    2. Nem tudom, én biztos nem. :D És elég feltűnő jelenség! ;) Meg én egyrészt szeretek ott járkálni, másrészt mostanában állapotellenőrzés miatt egész alaposan megnéztem a falakat. :) De már előtte is láttam párszor. :))

      Törlés