2014. október 11., szombat

Reszkető

Végignézni egy filmet, olyan hosszan beleborzongani, hogy órákig kitartson a hideglelés, majd a mondanivalót gondosan kiszelektálva a filmélményből és a maradék genyedző szerelmes csöpögést ezzé a hányingerré sűríeni... Az egy nagyon-nagyon jó film rémes meggyalázása. De egyszerűen nem tudtam mmással leállítani a borzongást. Sajnálom.

Isten tudja


Isten tudja,
minek e szó,
m'ért gondolok,
m'ért lenne jó
öledben heverni,
ölelni, nevetni,
illatod érezni, 
szívedet hallgatni,
csak meglátni téged,
hogy gorsul légzésed...
sírni a válladon,
futtatni álladon
finoman egy ujjat...
nézni a szemedbe,
látni, hogy nekem te,
vagy azt hogy én neked...
karodba borulni,
öledbe kuckózni,
tudni, hogy bízhatok,
súgni, hogy itt vagyok,
vagy csupán hallgatni
teveled hallgani
napokig, évekig...
Isten tudja,
én nem tudom.
Hisz se rímem,
se ritmusom...


5 megjegyzés:

  1. Ezt most azonnal linkelni fogom BBnek. Hihetetlenül pontosan megragadtál valamit ..... *.* <3

    VálaszTörlés
  2. pedig, banyek, utáálatos egy alkotás...nem tudom, hogy a rímtelen, ritmustalan ócskaságától, vagy a sinkiről-senkinek-valamit tartalmától forduljon-e fel hamarabb a gyomrom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom, hogy a kedvenc versem, de, ahogy pár órája fogalmaztam kedves Főszervező-minden lében kanál-fontoskodó-pasimnak : "olyan.... veledlevős" :) És ettől máris jó. :)

      Törlés
    2. Veledlevős...ez tetszik :)

      Törlés
  3. Ezt tökre el tudnám képzelni megzenésítve! Mondjuk Rúzsa Magditól. Vagy ajánld be a TTB-nek :D
    De tényleg van egy nagyon jó hangulata. Most valahogy azt akarom mondani, hogy kosztolányis. Bár nem tudom, miért. Lehet, csak azért, mert azt olvastam az imént :D

    VálaszTörlés