2014. október 20., hétfő

Lehet, hogy tanulnom kellett volna...

Négyes. Az egyetlen tételt kaptam, amit tudtam, hogy nem tudok ötösre. De tudhattam volna, ha nem egész éjszaka a bartnőmmel dumálok. A pótnővéremmel, akivel pontosan ugyanazok és pontosan ugyanúgy megtörténtek.

Rózsakertek alatt


Valahol a rózsakertek
alatt, hol a kósza lelkek
bíbor-illó ködök csupán,
ott ringanék kölyök-bután
világom végső hintáján.

Szakadatlan, míg a földre
nem hullt minden csillag, s ölbe
nem fektet szőke fejeket
az esőn ázott szeretet
világom végső hintáján.

Lengnék, mint a lógó lelkek.
Jéghideg és forró percek
szántanák a hátam sorban.
Egy éven át fáradt voltam
világom végső hintáján.

Valahol a rózsakertek
alatt sohaóra telhet.
Csak te tudod, e hely hol van,
hisz ha voltam, veled voltam
világom végső hintáján.


4 megjegyzés:

  1. Még mindig sajnálom azt a fránya négyest. :( Biztos vagyok benne, hogy nem fog negatívan hatni a jövődre. Azt nem hagyom. Ha ezen múlna a félévi, és számít továbbtanulásnál, és Fehér Gandalf mégsem hajlandó lehetőséget adni a javításra, szólj, és BBvel meg Kecskével meghackeljük a naplót! ;)
    A vers pedig szokás szerint hangulatos.... tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, mérges voltam miatta eléggé. Hehe :D haszns, ha az embernek ilyen barátai vannak *-*
      Ééés köszi! :)

      Törlés
  2. Négyes miatt ne legyél elkenődve. Mint mondottam volt: legjobb jegy a kettes, minden más csak hiúság :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, a Névtelen Hős. Tippem sincs, ki lehetsz :D hiszen alig párszor mondtad ezt el nekem tegnap vígasztalásképpen :p

      Törlés